Slacklining je sport ravnoteže, gdje koristimo rastezljivu traku (gurtnu), između dva sidrišta, najčešće između dva drveta, no to mogu biti i druga fiksna uporišta.

U ovom slučaju, to je slackrack, odnosno prijenosno postolje na koje se zateže gurtna (slackline).

Neke od glavnih karakteristika slackrack postolja:

  • kompatibilan je sa svim Gibbon slackline-ovima
  • dolazi sa Fitness slacklineom duljine 4m
  • slaže se na duljine od 2 ili 3m
  • težina postolja: 28 kg
  • vrijeme sastavljanja: cca 15 min

 

Ljudi prakticiraju slacklining iz mnogo razloga, a to je definitivno jedan od zabavnih i pristupačnih načina treninga tijela i uma. Prije svega, slacklining zahtijeva korištenje mišića stabilizatora cijelog tijela. Ti mišići obično nisu izravno uključeni u pokret, ali rade na stabilizaciji pomažući primarnim mišićima da mogu obavljati svoj posao. Jačanje mišića stabilizatora čini tijelo jačim, izdržljivijim, ali i uravnoteženijim. Jačanje stabilizatora također može pomoći u prevenciji ozljeda, jačanje potpora zglobovima i sl. Psihički, slackline uči da osoba ostane fokusirana, koncentrirana dulje vrijeme, pomaže pri stvaranju osjećaja mirnoće, opuštenosti te djeluje na samouvjerenost osobe. Stoga slacklining neki smatraju nekom vrstom aktivne meditacije.

 

Izvrstan za zatvorene prostore, pojedinačne ili grupne vježbe uz nadzor trenera, samostalno vježbanje, jačanje motorike i ravnoteže..

Sastavljanje i vježbanje na slackracku možete vidjeti na slijedećim videima:

Gibbon Fitness Slackrack slaganje

Gibbon Fitness Slackrack Teaser